fredag 20 mars 2009

Vilken vecka...

Fy vilken vecka det varit... När man precis kommit igång med träningen på allvar så går man och får "nackskott" (d v s ett ryggskott fast högre upp). Har varit helt knäckt, bokstavligt talat, och vi ska inte ens tala om värken! :-( Men nu efter diverse naprapt- och massagebehandlingar börjar det bli uthärdligt. Imorn ska jag göra comeback i gymmet igen och jag hoppas verkligen kroppen håller den här gången. Det trista är att så fort kroppen crashar så gör dieten det oxå. Jag har helt enkelt inte tillräckligt bra disciplin när jag blir nedstämd! Måste nog läsa om "The Secret". :-) På tal om det, vi hade fått en postavi till jobbet idag för att hämta ut ett rekommenderat brev som psykfallet (jag berättade om henne i tidigare inlägg) hade skickat till oss. Jag kastade den självklart i papperskorgen. Trots att jag är en aning nyfiken på vad den dåren kan ha kokat ihop för galenskaper den här gången så tänker under inga omständigheter göra henne det nöjet att ta mig en långpromenad till posten för att hämta ut hennes löjliga lilla rekommenderade brev! Fanskapet bor ju precis ovanför salongen - vill hon mig nåt får hon väl slänga in det genom brevinkastet...! Kan bara inte komma ihåg när jag skulle ha beställt henne på halsen från universum...? Får väl göra en avbeställning!! ;-)

Nu ska jag gå och göra mig en till kopp te och fortsätta kolla på dokumentären om den sjukligt religiösa polygamisekten FLDS i USA. Helt otroligt att det finns en stor grupp människor i den civiliserade delen av världen som har exakt samma inställning till kvinnor och barn som talibanerna i Afghanistan...!! Frågan är om inte dom här blådårarna t o m är snäppet värre än sina extrembröder talibanerna! Talibanerna är ju iaf EMOT all form av sexuella relationer medan dom här sekterna predikar FÖR sexuella relationer med fram för allt små barn...!! Vilka fruktansvärt onda och vedervärdiga as!!! Skulle jag va som dom och trodde på helvetets existens, skulle jag vara JÄVLIGT orolig...!! Om någon har första parkett reserverat i den innersta kretsen är det tveklöst dom här monstren!!! :-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar