fredag 13 mars 2009

En helt vanlig torsdag

Idag blev en oväntat lugn dag. Fick två avbokningar på raken och kunde boka om dom andra kunderna - jag blev alltså otippat ledig så här en helt vanlig torsdag! Känns skönt eftersom jag jobbar i helgen. Passade på att kolla upp lite saker inför min LA flytt. Lika bra att börja nu så man inte behöver göra allt i sista sekunden. Körde ett rejält benpass för första gången på över tre veckor oxå. Gick rätt bra med tanke på att jag tappat tre kg och därmed även en del styrka under tiden jag var sjuk. Snart har man inte bara tagit igen det utan ökat känns det som! Det är så fantastiskt kul att vara frisk och kunna träna!! Förstår mig verkligen inte på människor som inte "gillar" att träna! Tror dom är rädda för något... Att utmana sin kropp och svettas kanske. Och det är ju bland det roligaste som finns!! :-D (Dom har väl helt enkelt aldrig försökt, tragiskt egentligen.) Känner att min nya mission här i världen är att inte bara lära människor hur dom blir snygga på ytan utan få dom att bli det på allvar - välmående och fräscha innifrån och ut. Jag ska bli personal trainer over there! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar