lördag 4 juni 2011

Tjoho va det va livat i holken i fredags!

Det är skoj att man fortfarande ändå har en viss dragningskraft på det motsatta könet, trots att man ju numera är lite till åren kommen. ;-) Igår var jag ute på en mycket trevlig så kallad AW tillsammans med snygg-systrarna från Boden och knappt hade vi satt våra välmanikyrerade tassar utanför dörren förrän ett gäng småpojkar försökte ragga upp oss, haha! Dom små liven blev dock omgående bortjagade av en minst sagt märklig man som förmodligen skrämde oss långt mer än pojkstackarna....!! Vi spenderade vår lilla AW till största delen på Söder, mycket trevligt måste jag säga! Insåg att jag hänger alldeles för lite på "hemmaplan" - det ska det bli ändring på. Och jävlarns va snygga karlar det står i en del av dörrarna där måste jag oxå få säga, mumsmums...!! ;-)
Nu ska jag och min bror gå ner och göra Kransen osäkert. Han har lovat att han ska sjunga karaoke på the Swan ikväll som han brukar - ska försöka filma och lägga ut honom på youtube. Länkar här sen så klart!
Tjolahopp å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar