lördag 25 juni 2011

Midsommardagen...

Tycker det är helt underbart med regn och hagelstorm idag, hoppas det håller i sig hela dagen! Synd bara att det inte var regn igår - passar mitt humör alldeles utmärkt just nu!! Och jag hoppas även att MINST en annan person haft en helvetes helg oxå, men nåt säger mig att han inte har det utan att han istället är förlåten och "nykär" och för fullt planerar sin ack så ljusa framtid tillsammans med sin überlojala älskade sambo. Naturligtvis skyller han allt på mig och påstår att jag ljuger och bara vill förstöra deras kärlekslycka. Att det aldrig hänt nåt mellan oss egentligen och OM det nu har det så var det ju så klart mitt fel - han kunde helt enkelt inte stå emot, stackarn! Tyvärr så känner jag hans sort alltför väl. Nåja, what goes around comes around...

Jag är så otroligt glad och tacksam att jag har mina katter i alla fall. Det är något särskilt med djur. Dom känner på sig hur man mår och om man är deppig och låg så håller dom sig nära försöker höja ens energinivå. Och det finns ju inget som gör en så harmonisk och full av kärlek som när man har en katt på vardera sida om huvudkudden och en nere vid fötterna och alla tre ligger och spinner unisont. DET är äkta kärlek det!

Den här dagen kommer tillbringas framför tv:n med en påse smågodis och en kanna te. Och som sällskap har jag ju det absolut bästa man kan tänka sig: mina tre små änglar i päls! Dom får mig att le varje dag, hur jävligt allting annat än må vara. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar