söndag 12 april 2009

Kaninkokerskan del 2

Både jag och min kompis (som jag tack och lov gick och fikade med för några dagar sedan) har alltså gått omkring och trott att det var den andre av oss som var ansvarig för att ha dragit in den här psykopaten som kallar sig "Jessie Samuelsson" i bekantskapskretsen. När vi började kolla runt bland vännerna visade det sig att INGEN av oss faktiskt känner henne, utan att hon dragit olika rövarhistorier om hur väl hon känner antingen den ena eller andra av oss bara för att kunna nästla sig in mitt bland oss!! Samtidigt som hon har fjäskat och smörat som fan har hon snackat skit om och försökt gå bakom ryggen på alla. Hon har betett sig på i stort sett EXAKT samma sätt som psykfallet i "Ensam ung kvinna söker...", förutom yxan (än så länge i a f), och försökt komma oss nära, ta efter allt vi gör och säger, men har ändå inte kunnat dölja den avundsjuka och nästintill HAT hon uppenbarligen känner eftersom hon vet att hon själv aldrig kan leva upp till bilden hon har av oss som framgångsrika glamourösa partytjejer...!

Jag insåg rätt snart vilken genomfalsk och vidrig människa den här "Jessie"-karaktären var, men eftersom hon envist hävade att hon var ungdomsvän med min kompis försökte jag ha överseende med henne samtidigt som jag undvek henne. Hon är nämligen inte bara som en blodigel efter en, utan framför allt jävligt urblåst och ointelligent!! Man skäms ständigt å hennes vägar eftersom hon gör bort sig precis hela tiden med alla sina korkade inlägg och kommentarer! Hon är verkligen urtypen för en - i o f s väldigt ÖVERMOGEN, hon är över 40 år gammal(!) - men ändå arketypisk bimbo!!

Redan innan jag åkte iväg till Los Angeles hade jag alltså insett vilken patetisk förlorare den här efterhängsamma satkärringen var, men jag kunde ju inte gärna säga åt henne att hon INTE fick åka till LA eftersom det är var och ens fria val. Det enda jag kunde göra var att undvika henne, så jag drog till Las Vegas på morgonen dagen efter att hon kom. Det slutade med att vi totalt sågs kanske fyra timmar fördelat på två tillfällen under en två veckors resa trots att vi bodde på samma hotell. Tydligen har hon sagt till andra att det var hennes och min resa, som vi planerat ihop och att vi umgicks där. Sanningen är den att hon sa till mig när hon kontaktade mig på facebook att hon skulle till Miami under samma period som jag skulle till LA, och att det var synd att vi inte åkte till samma stad när vi ändå befann oss i samma land. Därefter ändrade hon sin Miami resa till att åka till LA, och ta in på samma hotell om mig. Hon ville först ta in på mitt RUM oxå, men då satte jag stopp!! Sen visade det sig att hon aldrig hade bokat någon Miami resa, utan det var bara något hon använde som svepskäl för att ha en anledning att ta kontakt från första början...!

När jag kom tillbaka från LA fortsatte jag att undvika "Jessie" bimbon, men måste ändå erkänna att jag på något sätt tyckte en aning synd om henne eftersom hon var så otroligt spånig och hade sånt sjukligt uppmärksamhets behov. Jag bröt till en början inte kontakten helt utan lät henne vara kvar på min facebook en tid efter hemkomsten. Jag tänkte att det kan jag väl ändå göra för den här stackars tragiska människan som så desperat vill vara en del av mitt liv, och dessutom var jag lite orolig för vad min kompis skulle säga om jag blockade hennes "ungdomsvän" och bad henne dra åt ett betydligt varmare ställe än både Miami och LA...!! Tillslut stod jag dock inte ut med att ha kvar puckot ens på min facebook, när hon i genomsnitt var tredje minut, dygnet runt, enbart för att försäkra sig om att hon alltid skulle ligga överst på allas händelselistor, la ut sådana otroligt pinsamma kommentarer eller konstant bytte sina fejkade nakenbilder på profilen! Jag klarade helt enkelt inte längre av att bli påmind om den här urblåsta individen existens!! Jag tog bort henne från mina internetsidor och besvarade inte längre vare sig hennes mail, telefonsamtal eller sms. Döm om min förvåning när jag efter några veckor får en ny vänförfrågan på facebook från en sån uppenbar fakeprofil att det var pinsamt, och jag ser att den heter "Jezzie Jonasson". Kaninkokerskan är alltså så desperat att hon hittar på en fakeprofil med i stort sett sitt eget namn och stulna bilder på olika modellkillar - enbart för att kunna lägga till mig som vän igen och därmed fortfarande ha en möjlighet att snoka reda på vad som händer i mitt liv...!!! :-S

Mot bakgrund av detta kan ni då kanske föreställa er chocken när både jag och min kompis inser att "Jessie" dåren ljugit om att hon är nära "ungdomsvän" med min kompis, som hon påstår sig ha känt i "tio-femton år nånting", och att hon manipulerat oss alla att tro att minst en av oss är "jättenära vän" med henne...! INGEN i bekantskapskretsen har alltså träffat eller umgåtts med den här människan mer än max några timmar totalt, och ALLA har tyckt att hon var helt jävla odräglig och dum i huvudet, och i det tysta undrat hur fasen våra vänner kan vara kompis med en sån bimbo...!! Vi inser helt plötsligt att ingen av oss har minsta aning om vem den här "Jessie Samuelsson"-karaktären är, eller vad fan hon är ute efter...??!! Av min kompis fick jag även veta att hon tydligen går omkring och säger till folk att hon ska flytta till USA med mig - jag råkade nämligen precis innan jag bröt kontakten helt med henne avslöja att jag planerar att flytta till LA i oktober, och hon t o m nyligen ändrat sin status till att hon bor i "LA California"...! Hade det inte varit för att det är så jävla SJUKT borde man väl känna sig smickrad över att någon tycker ens liv verkar så fantastiskt intressant och spännande att dom går till såna extremer för att bli en total "copy cat", men ändå inte... Snacka om värsta PSYKFALLET!!!! :-S

Ja, herre gud... Mycket ska man va med om....!!

3 kommentarer:

  1. hahaha! kul tjej...

    SvaraRadera
  2. Hej jo det verkar stämma precis som du beskriver denna jessie... såg hennes retusherade bilder på min pojkväns mail... fy vilken lowcut tjej... och han likadan...
    Hon verkar ju ha ngt ålderskomplex då hon mailar retuscherade bilder då hon ligger utfläkt på golvet och fotat hennes bakdel...

    Vem är denna människa egentligen? Ngn som vet... verkar vara ett mysterium

    SvaraRadera
  3. Hon är psykiskt sjuk, det är iaf ställt utom all rimlig tvivel, men VEM hon egentligen är det vete gudarna...! Har (tack och lov) varken hört ett pip eller sett henne sen jag raderade henne ur mitt liv. Vidrig är hon!! :-S

    SvaraRadera